2016/03/23

Przypadki Callie i Kaydena, Jessica Sorensen



Autor: Jessica Sorensen
Tytuł: Przypadki Callie i Kaydena
Seria: The Coincidence #1
Ilość stron: 368
Czas przeczytania: 6 dni


Dla Kaydena cierpienie w milczeniu było jedynym sposobem, by przeżyć. Jeśli miał szczęście, nie wychylał się i wypełniał polecenia, mógł przetrwać kolejny dzień. Jednak pewnej nocy, kiedy zdawało się, że jego szczęście – a może nawet i życie – właśnie się kończy, pojawił się anioł imieniem Callie. Kayden został ocalony…
Callie nie wierzyła w szczęśliwe zrządzenia losu. Przynajmniej od czasu swoich dwunastych urodzin, gdy odebrano jej wszystko. Kiedy najgorsze już minęło, dziewczyna pogrzebała uczucia i przysięgła nigdy nikomu nie zdradzić, co się naprawdę wydarzyło. Teraz, sześć lat później, nadal zmaga się z bolesną tajemnicą…
Gdy traf sprawia, że Kayden i Callie zaczynają uczęszczać do tego samego college’u, chłopak z determinacją postanawia poznać bliżej piękną dziewczynę, która odmieniła jego los. Jest przekonany, że Callie nie pojawiła się w jego życiu bez powodu. Im bardziej próbuje stać się częścią jej świata, tym mocniej uświadamia sobie, że tym razem to ona potrzebuje ocalenia… (lubimyczytac.pl)



"W trakcie naszej egzystencji pojawia się ten jeden przypadek, który zbliża nas do siebie i przez chwilę nasze serca biją tym samym rytmem."

Callie i Kayden mieszkają w tym samym mieście. Chodzą do tej samej szkoły. Mają takich samych znajomych, ale Kayden nie zauważa Callie - dla mnie trochę dziwne, bo rodzina Kaydena chodziła do rodziny Callie na kolacje, więc nie wiem jak on mógł jej w ogóle nie dostrzegać. 
Obydwoje zostali  bardzo skrzywdzeni. Każdy z nich zmaga się ze swoim bólem sam. Nie dopuszczają do siebie żadnych uczuć, aby później nikt ich nie skrzywdził. Kiedy główni bohaterowie się poznają, zmieniają się diametralnie. Zburzają swoje mury bezpieczeństwa i pozwalają zbliżyć się innej osobie.

Przypadki Callie i Kaydena to kolejna powieść młodzieżowa, gdzie bohaterowie borykają się traumatycznymi wydarzeniami. Jak dla mnie fabuła jest nierealna. Sięgnęłam po nią z ciekawości, gdyż słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej książki. Oczekiwałam po niej czegoś więcej, ale końcówka sprawiła, że chcę sięgnąć po kolejną cześć. Moje serce jedynie skradł Seth <3 Zawsze wiedział co powiedzieć, a przy tym był wspaniałym przyjacielem dla Callie.


Moja ocena: 6/10

Czytaliście tą książkę? Jeżeli tak, jakie są wasze opinie na temat Przypadków Callie i Kaydena?

Do następnego Daria :)

10 komentarzy:

  1. Nie czytałam, chociaż miałam okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O książce słyszałam już wiele różnych opinii, jednak sama średnio przepadam za książkami o tematyce romantycznej dla młodzieży (trudna przeszłość, namiętna miłość, traumatyczne przeżycia itp.). Może się to wydać nieco snobistyczne, ale nie są one dla mnie ani trochę przekonujące.
    Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś bardziej przepadałam za typowymi młodzieżówkami, ale teraz nie za bardzo przepadam :)

      Usuń
  3. O książce słyszałam dużego dobrego i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też słyszałam dużo dobrego, ale nie za bardzo mi się podobała :)

      Usuń
  4. Jeszcze się zastanowię nad tą historią. Ostatnio rzadko sięgam po młodzieżówki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem 666 osobą, która weszła na tego bloga.
    Domagam się nowej recenzji.
    Tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj już widzę, że nie dla mnie...
    Takie typowe, puste młodzieżówki już przestały mnie bawić, zaczęły irytować, chociaż wiem, że wciąż mają rzeszę wiernych fanek, do których kiedyś należałam :)

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja książkę czytałam nawet obie części. Co mogę powiedzieć? No cóż jak dla mnie to typowe romansidło :) Nie była zła ale też nie najlepsza :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń